Calculeaza-ti greutatea ideala!
Inaltime (cm)
Greutatea (kg)
Varsta
Gen F M
E-mail
  
Cele mai vizualizate Articole
» Cea mai cautata dieta!
103587 vizualizari
» DIETE DE SLABIT 4 kg in 4 zile
61880 vizualizari
» Dieta de 9 zile
53546 vizualizari

Exercitii pentru slabit rapid acasa


Deprecated: Function split() is deprecated in /home/x4cumsas/public_html/fisiere/slabire.php on line 47

21 articole

Dieta cu fructe sau o detoxifiere rapida Este foarte important sa fim in armonie cu propriul corp, atat din punct de vedere fizic, cat si psihic, deoarece acest lucru se va reflecta in stilul nostru de viata. Uneori insa ne simtim atat de “satui”, atat de incarcati, incat orice am manca nu ne mai ofera senzatia de bine pe care ne-o ofera o alimentatie echilibrata. In mare parte aceasta situatie apare din cauza alimentelor nesanatoase pe care, vrand-nevrand, le consumam cu regular . . .

[citeste mai departe]

Diete rapide - 01-06-2012 - Sfaturi slabire

In cazul in care cauti o dieta rapida, ai nimerit in locul potrivit. In cele ce urmeaza iti voi prezenta una dintre cele mai rapide diete din lume, insa, inainte de aceasta, as vrea sa iti atrag atentia asupra unui lucru: Este extrem de important sa intelegi ca medicii nutritionisti nu incurajeaza, nu recomanda si nu sunt de acord cu astfel de metode. Slabirea rapida, pe termen scurt este extrem de periculoasa. In afara de kilogramele pe care le poti pierd . . .

[citeste mai departe]

Diete rapide 1 kg pe zi disociat - 01-06-2012 - Sfaturi slabire

Dupa cum bine stim, exista mai multe tipuri de diete disociate. De retinut este ca medicii nutritionisti nu recomanda dietele rapide sau orice metoda de slabire rapida. Dietele disociate se bucura de cea mai mare popularitate in acest moment intre diete si sunt preferate in continuare de majoritatea femeilor. Dietele disociate se impart cum spuneam in mai multe categorii, si anume: Dieta disociata pe zile Dieta disociata pe mese Dieta disociata pe cate un . . .

[citeste mai departe]

Slabire rapida 10 kg - 30-05-2012 - Sfaturi slabire

Slabirea rapida este din ce in ce mai cautata in zilele noastre, chiar daca nimeni nu ar trebui sa recurga la astfel de metode. Noi promovam o alimentatie sanatoasa, echilibrata, combinata cu exercitii fizice cat si un stil de viata sanatos. Cu toate acestea, majoritatea persoanelor care vor sa slabeasca astazi, o vor repede, cat mai ieftin si cat mai usor.Daca se poate, fara exercitii, fara un regim alimentar strict (in masura in care printr-un regim alim . . .

[citeste mai departe]

Diete rapide 1 kg pe zi - 29-05-2012 - Sfaturi slabire

Fie ca este vorba de o dieta bazata doar pe un anumit aliment, fie ca trebuie sa reduci consumul de mancare, in toate dietele este nevoie de seriozitate. Nutritionistii ne indruma intotdeauna spre o slabire mai lenta, combinata cu un stil de viata sanatos, o alimentatie echilibrata si bineinteles exercitii fizice. Viata cotidiana nu ne permite insa intotdeauna sa mergem la sala, sa ne preparam fiecare mic dejun, pranz si cina asa cum am vrea noi s . . .

[citeste mai departe]

Un set de exercitii simple pentru supletea bratelor. Pentru a reda supletetea si eleganta bratelor iata un set de exercitii care practicate zilnic dau rezultate foarte bune.Exercitiile incep astfel:- se descrie cu incheietura mainii cifra 8, rasfirandu-se degetele la maximum pe masura ce se roteste incheietura; - se preseaza doua mingi de cauciuc cu doua degete dupa care cu toate degetele; - se pliaza fiecare deget in parte dupa care se destinde; - se inch . . .

[citeste mai departe]

Va puteti imbunatatii aspectul soldurilor cu ajutorul exercitiilor fizice.in fuctie de mostenirea genetica oamenii acumuleaza depozitite de grasime in diferite zone ale corpuilui, de obicei primul loc unde se acumuleaza cel mai repede grasime este ultimul loc de pe care o veti da jos, asa ca este nevoie de multa rabdare si consecventa. Urmatoarele exercitii trebuie efectuate zilnic, iar, in asociere cu un regim alimentar hipocaloric vor da rezultate uimito . . .

[citeste mai departe]

Fese si coapse bine conturate cu ajutorul unor exercitii fizice simple. Pentru a dobandi un posterior de invidiat va recomandam urmatoarele exercitii prin care va veti sculpta zonele cu probleme, respectiv coapsele si fesele. Inainte de incepe seria de exercitii este bine sa va incalziti prin alergare pe loc timp de 5 - 10 minute, astfel partea inferiora a corpului este pregatita pentru remodelare fara riscul de febra musculara sau intinderi.Primul exerci . . .

[citeste mai departe]

Exectii fizice pentru a avea picioare perfecte. Doriti sa aveti picioare frumoase, armonios definite? Va prezentam doua seturi de exercitii care va ajuta in indeplinirea acestei dorinte; practicate regulat sunt foarte eficiente.Primul exercitiu: - stati in fata unui scaun, tinand marginea acestuia; - inaltandu-va pe varfurile degetelor, efectuati ridicari pe varfuri; - relaxati-va. repetati de 20 de ori; - efectuati acelasi procedeu il repetati cu gle . . .

[citeste mai departe]

Sfaturi utile legate de antrenamentul bratelor. Una dintre dilemele care apar cand mergem la sala este aceea legata de antrenamentul bratelor: ne dorim fermitate si tonifiere dar nu in detrimentul feminitatii; iata cateva sfaturi legate de antrenamentul corect al bratelor: - aceasta serie de exercitii trebuie repetata de 2-3 ori pe saptamana, cel putin o luna; - echipament de lucru necesar: 2 haltere de 2 kg; Mod de efectuare al exercitiilor pentru . . .

[citeste mai departe]

Exeritii fizice de dificultate minima pe care le puteti efectua in aer liber.Urmatorul set de exercitii fizice pentru slabit sau intretinere pe care le puteti efectua ori de cate ori mergeti in parc sau la iarba verde.Primul set de exercitii: actioneaza asupra urmatorilor muschi: - muschii interni ai coapselor, cvadriceps, muschii gambelor, muschii gluteali (fesieri); se efectueaza astfel: - stati in pozitie verticala cu spatele drept si mainile pe lang . . .

[citeste mai departe]

Activitatea fizica este foate bine venita sub orice forma atata timp cat este facuta corect, dupa un program pe care sa-l respectatiToti ne dorim sa fim in forma si sa avem un corp frumos insa pentru unii mersul la sala prezinta dificultati de domeniu financiar sau pur si simplu nu se simt confortabil intr-un astfel de mediu, sau timpul le este solicitat de alte activitati. Iata cateva exercitii pe care le puteti efectua cu succes in fata televizorului, i . . .

[citeste mai departe]

Un program de fitness pentru intretinerea corporala pe care il puteti efectua la birou.In actualitatea cotidiana, majoritatea persoanelor simt constrangerile negative ale sedentarismului asa-zis fortat, determinat in principal de un interval mai mare de lucru pe zi si de inexistenta timpului liber, (mai ales doamnele care au un job solicitant si copii). Urmatoarele seturi de exercitii va asigura un nivel al tonusului muscular sadisfacator, iar principalul . . .

[citeste mai departe]

Exercitii fitness pentru remodelare corporala.S-au format doua tabere de opinii privind eficienta ,exercitiilor de fitness ca,modalitate de eliminare a kilogramelor in plus. Pe de-o parte, unii sustin ca prin exercitiile de fitness, se ard grasimile acumulate in diferite parti ale corpului in functie de exercitiile facute. In acelsi timp, alte opinii tin sa precizeze ca prin intermediul fitnessului reusesti doar sa-ti intaresti musculatura si sa slabesti . . .

[citeste mai departe]

Exista numeroase alimente cu calitati nutritive exceptionale care, impreuna cu exercitiile fizice si dieta corespunzatoare va pot ajuta "miraculos" in castigarea luptei cu kilogramele in plus.Urmatoarele 10 alimente le puteti considera in linia 1 in razboiul impotriva kilogramelor: 1.Carnea slaba de vita- exista carne slaba rosie de exemplu bucatile din coaste, muschi; acest tip de carne este o sursa importanta de fier, zinc, proteine. Valoarea nutritiva . . .

[citeste mai departe]

Pentru a fi posesorul/ea unu posterior cat mai ferm va recomandam urmatoatele trei tipuri de exercitii.Exercitiul in care stai ghemuit: - stati in picioare cat mai drept, indeparti-va picioarele exact cat e distanta dintre umeri; - pune-tiva mainile pe solduri, mimand ca vreti sa va asezati pe un scaun imaginar. Tineti spatele drept, si nu lasati genunchii sa fie mai in fata decat degetele de la picioare; - se poate lasa mainile atarnand lejer pe langa . . .

[citeste mai departe]

Dieta urmatoare da rezultate rapide insa este absolut necesar consumul a 3l de apa pe zi. Ziua nr.1 - macaroane cu branza. Urmatoarele 3 zile- orez fiert. Urmatoarele trei zile- pui fiert sau gratar.Ziua nr. 7 - cartofi, la fel si urmatoarele 2 zile.Ziuua nr. 9- legume si fructe (crude),meniul va fi acelasi inca doua zile.Ziua nr. 11- carne de vita la gratar sau fiarta. Meniul va fi acelasi inca 2 zile.Ziua nr. 13- carne de pui, peste, vita la gratar . . .

[citeste mai departe]

Aceasta cura de slabire da senzatia de satietate astfel incat ducera ei la bunsfarsit sa fie relativ usoara. Micul dejun: - doua felii de paine integrala prajita cu unt sau o cana cu lapte si fulgi de cereale(nu muslii); - apa plata sau ceai. Gustarea de dimineata: - o cescuta de orez cu lapte sau o banana. Tot in cadrul acestei gustari puteti inlocui meniul de mai sus cu un sanvis cu branza si unt. Pranzul: - doi cartofi copti cu braza de . . .

[citeste mai departe]

Urmatoarele sfaturi te pot ajuta in atingerea scopului propus si anume pierderea in kilograme: 1. Ganditi pozitiv si incurajeati-va pe tot parcursul regimului. 2. Cautati o sala de fitness sau forta intr-o zona in care va convine ca locatie si dotari. Discutati cu prietenii dumneavosatra si faceti cea mai convenabila alegere. 3. Incepeti sa va obisnuiti cu practica unui regim cardio intens cel de putin de 2 ori pe saptamana, timp de cel putin 45 . . .

[citeste mai departe]

Urmatoarele exercitii de gimnastica va ajuta sa in lupta cu celulita si bineinteles mentin intr-o forma fizica excelenta. Pentru muschii feselor: - la o distanta aproximativ 30 cm de un perete, sprijiniti-va cu spatele de el, - incordati muschii abdomenului si-ai feselor si lasati-va in jos, pana ce coapsele formeaza un unghi de 90 de grade cu gambele (sa fie paralele cu podeaua). - pastrand pozitia, numarati pana la 30-50, apoi ridicati-va, incet ee . . .

[citeste mai departe]

Exercitii tip bicicleta - 20-01-2010 - Exercitii

Acest tip de exercitiu efectuat corect va ajuta mult in tonifierea mai multor grupe musculare: - pornind din pozitia culcat pe spate, tineti genunchii indoiti si mimati mersul pe bicicleta. Ridicati-va piciorul stang la 45 de grade. Simultan cu aceasta miscare, efectuati rotirea corpul spre partea dreapta, aducand cotul stang spre genunchiul drept. - schimbati pozitia, ridicati piciorul drept la 45 de grade. Rotiti corpul spre partea stanga si aducet . . .

[citeste mai departe]