Exercitii - Cum sa slabesti?

Gimnastica pentru slabit - 05-11-2012 - Exercitii

Daca ai decis sa dai jos din kilogramele in plus nu e suficient sa urmezi o dieta, indiferent de cat de bine ar fi promovate efectele acesteia. Sportul este o actiune imperativa cand dorim sa ne modelam trupul. Indiferent de activitatea fizica aleasa, orice tip de miscare duce la conturarea muschilor si la topirea depozitelor de grasime. Cel mai bun program pentru a obtine rezultate vizibile inca din primele saptamani este sa imbinam exercitiile cardio cu . . .

[citeste mai departe]

Un set de exercitii simple pentru supletea bratelor. Pentru a reda supletetea si eleganta bratelor iata un set de exercitii care practicate zilnic dau rezultate foarte bune.Exercitiile incep astfel:- se descrie cu incheietura mainii cifra 8, rasfirandu-se degetele la maximum pe masura ce se roteste incheietura; - se preseaza doua mingi de cauciuc cu doua degete dupa care cu toate degetele; - se pliaza fiecare deget in parte dupa care se destinde; - se inch . . .

[citeste mai departe]

Gimnastica pe nestiute - 18-07-2011 - Exercitii

Activitatile zilnice ne solicita atat inima cat si muschii exact ca o partida de tenis sau inot. Daca am face constient ceea ce facem pe nestiute, trupul si starea noastra de spirit ar avea mult de castigat. Iata cateva activitati zilnice ce pot servi ca exercitii consumand la fel de multe calorii ca in cazul unor sporturi complexe. O ora de joaca cu copilul = 20 minute de aerobic, (se consuma aproximativ 222 de kilocalorii) - joaca adevarata cu un copil p . . .

[citeste mai departe]

Va puteti imbunatatii aspectul soldurilor cu ajutorul exercitiilor fizice.in fuctie de mostenirea genetica oamenii acumuleaza depozitite de grasime in diferite zone ale corpuilui, de obicei primul loc unde se acumuleaza cel mai repede grasime este ultimul loc de pe care o veti da jos, asa ca este nevoie de multa rabdare si consecventa. Urmatoarele exercitii trebuie efectuate zilnic, iar, in asociere cu un regim alimentar hipocaloric vor da rezultate uimito . . .

[citeste mai departe]

Aspectul de coaja de portocala va deranjeaza? Iata un exercitiu care impreuna cu o alimentatie echilibrata va poate ajuta in diminuarea acestui aspect neplecut al pielii, care nu tine de greutatea corporala sau varsta.O alimentatie sanatoasa, o hidratare corecta, miscarea fizica regulata va poate ajuta sa tratati celulita, insa procesul necesita perseverenta deoarece rezultatele nu sunt imediate insa, o data cu observarea lor, garantat veti realiza importa . . .

[citeste mai departe]

Fese si coapse bine conturate cu ajutorul unor exercitii fizice simple. Pentru a dobandi un posterior de invidiat va recomandam urmatoarele exercitii prin care va veti sculpta zonele cu probleme, respectiv coapsele si fesele. Inainte de incepe seria de exercitii este bine sa va incalziti prin alergare pe loc timp de 5 - 10 minute, astfel partea inferiora a corpului este pregatita pentru remodelare fara riscul de febra musculara sau intinderi.Primul exerci . . .

[citeste mai departe]

Exectii fizice pentru a avea picioare perfecte. Doriti sa aveti picioare frumoase, armonios definite? Va prezentam doua seturi de exercitii care va ajuta in indeplinirea acestei dorinte; practicate regulat sunt foarte eficiente.Primul exercitiu: - stati in fata unui scaun, tinand marginea acestuia; - inaltandu-va pe varfurile degetelor, efectuati ridicari pe varfuri; - relaxati-va. repetati de 20 de ori; - efectuati acelasi procedeu il repetati cu gle . . .

[citeste mai departe]

Un abdomen frumos definit la orice varsta. Pentru a avea un abdomen frumos definit la orice varsta aveti nevoie de exercitii bine structurate, care alaturi de un program sportiv bine studiat sa puteti obtine un look de invidiat! Ridicari ale trunchiului - intindeti-va pe spate; - flexati genunchii, asazandu-va mainile sub cap, cu coatele aliniate in linie dreapta; Modalitatea de executie: - ridicati-va usor, fara a folosi de brate si fara a fort . . .

[citeste mai departe]

Tai Chi - intareste muschii si tendoanele Tehnica Tai Chi este folosita din cele mai vechi timpuri de chinezi, iar studiile realizate pentru demonstrarea eficientei ei au aratat imbunatatiri ale calitatii vietii: intareste muschii si tendoanele fiind recomandata hipertensivilor, persoanelor care sufera de artrita, boli cardiovasculare, cancer, tulburari digestive si depresii. Efectele benefice se pot observa dupa un interval scurt de timp. Tai Chi poat . . .

[citeste mai departe]

Sfaturi utile legate de antrenamentul bratelor. Una dintre dilemele care apar cand mergem la sala este aceea legata de antrenamentul bratelor: ne dorim fermitate si tonifiere dar nu in detrimentul feminitatii; iata cateva sfaturi legate de antrenamentul corect al bratelor: - aceasta serie de exercitii trebuie repetata de 2-3 ori pe saptamana, cel putin o luna; - echipament de lucru necesar: 2 haltere de 2 kg; Mod de efectuare al exercitiilor pentru . . .

[citeste mai departe]