Gimnastica pe nestiute

Activitatile zilnice ne solicita atat inima cat si muschii exact ca o partida de tenis sau inot.

Daca am face constient ceea ce facem pe nestiute, trupul si starea noastra de spirit ar avea mult de castigat.

Iata cateva activitati zilnice ce pot servi ca exercitii consumand la fel de multe calorii ca in cazul unor sporturi complexe.

O ora de joaca cu copilul = 20 minute de aerobic, (se consuma aproximativ 222 de kilocalorii)
- joaca adevarata cu un copil presupune un adevarat efort deoarece energia lor pare fara limite; asa ca dupa o ora de alergat prin parc, de dat copilul in leagan, poate echivala cu efortul depus in timpul orelor de aerobic;

O ora de menaj = 30 de minute de alergare, (se pierd 286 de kilocalorii)
- daca nu dispuneti de suficient timp pentru a face jogging, aflati ca maturatul, stergerea prafului, lustruitul parchetului, calcatul, spalatul geamurilor si datul cu aspiratorul sunt activitati cardio-vasculare complete; menajul casei poate fi comparat cu 30 de minute de alergare in pas sustinut, cand sunt in puse in miscare toate grupele musculare si se solicita extrem respiratia;

30 minute de mers la cumparaturi plus inca 15 minute de dus 2 sacose = 25 de minute de dansat step, (se pierd 110 kilocalorii)
- impinsul caruciorului la supermarket, adeseori incarcat, necesita o multime de miscari de gimnastica: indoiti genunchii, va ridicati pe varfuri, intindeti bratele, etc. Aceste gesturi intaresc muschii picioarelor, ai feselor si a bratelor; efortul depus echivaleaza cu cel depus in timpul a 25 de minute de step;

Zece minute de gatit la bucatarie = 8 minute de inotat in stilul crawl, (se consuma 67 de kcalorii)
- atunci cand va folositi bicepsii de exemplu atunci cand bateti albusurile sau atunci cand frecati galbenusurile pentru maioneza va tonifiati muschii: bicepsi, tricepsi, dorsali - adica toti cei folositi inotand crawl;

O ora de bricolaj = 30 de minute de box, (se pierd 286 de kcalorii)
- cand zugraviti un perete sau lipiti un tapet va antrenati bratele si spatele ca la un antrenament de box; chiar daca faptul ca a da un pumn necesita mai multa forta si energie decat sa bati un cui sau sau sa lovesti cu ciocanul, bricollajul solicita participarea activa a bicepsilor, tricepsilor, dorsalilor pe timp indelungat si repetat;

Comentarii Gimnastica pe nestiute
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu
  
josan gheorghe
04-07-2016  
multumesc pentru informatii
nistor galina
27-11-2014  
as vrea sa mai slabesc si eu macar 20kg am 60de kg dar oricit as vrea nu reusesc va rog mult dati-mi si mie o metoda pentru a slabii va rog mult
mari
31-01-2013  
alina , ce inaltime ai ?
udrea alina
30-01-2013  
as vrea sa mai slabesc si eu macar 10kg am 57 de kg dar oricit as vrea nu reusesc va rog mult dati-mi si mie o metoda
melania
13-12-2012  
ai destula ambitie ? atunci te ajut
ionita maria
12-12-2012  
ajutatima a slabi peste 2 luni ma casatoresc si as vrea sa slabesc cu 15 kg in 2 luni ce trebuie sa fac?
dia
11-12-2012  
absolut fenomenal , chiar pot sa fac asta , sa-mi constientizez munca pe care oricum o fac zilnic
super
lucaci milica
05-08-2012  
foarte interesant si stimulativ
elena
02-07-2012  
adevarat
nastea
24-05-2012  
sooper
andreea
18-03-2012  
nici nu m-am gandit
Articolul Gimnastica pe nestiute a obtinut o medie de 5 stele din maximul de 5, care se bazeaza pe 9 comentarii.