Exercitii tip bicicleta

Acest tip de exercitiu efectuat corect va ajuta mult in tonifierea mai multor grupe musculare: - pornind din pozitia culcat pe spate, tineti genunchii indoiti si mimati mersul pe bicicleta. Ridicati-va piciorul stang la 45 de grade. Simultan cu aceasta miscare, efectuati rotirea corpul spre partea dreapta, aducand cotul stang spre genunchiul drept. - schimbati pozitia, ridicati piciorul drept la 45 de grade. Rotiti corpul spre partea stanga si aduceti cotul drept spre genunchiul stang. Alternati miscarile timp de 12-16 "pedalari".

Comentarii Exercitii tip bicicleta
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu
  
mihaela
30-08-2011  
nu am avut timpul necesar acestui exercitiu.poate cand v-a da frigul.
andreea
31-07-2011  
inca nu am avut ambitia sa ince,insa de maine ma apuc.sper sa am puterea si sa reusesc.!kilogramele in plus deja imi afecteaza psihicul.
marincas ioana
18-06-2011  
da cred ca exercitiile tip bicicleta ajuta la tonifierea muschilor.
Articolul Exercitii tip bicicleta a obtinut o medie de 5 stele din maximul de 5, care se bazeaza pe 3 comentarii.