Exercitii pentru subtierea bratelor

Sfaturi utile legate de antrenamentul bratelor.

Una dintre dilemele care apar cand mergem la sala este aceea legata de antrenamentul bratelor: ne dorim fermitate si tonifiere dar nu in detrimentul feminitatii; iata cateva sfaturi legate de antrenamentul corect al bratelor: - aceasta serie de exercitii trebuie repetata de 2-3 ori pe saptamana, cel putin o luna; - echipament de lucru necesar: 2 haltere de 2 kg;

Mod de efectuare al exercitiilor pentru subtierea bratelor:

- stand, picioarele departate la nivelul umerilor cu genunchii usor flexati; - ridicari laterale pana la nivelul umerior: 12 sau 15 repetari cate 3 serii; - ridicari in fata ale bratelor pana la nivelul umerilor: 12 sau 15 repetari cate 3 serii; - flexia antebratului pe brat: 12 sau 15 repetari cate 3 serii; - extensia antebratului pe brat cu coatele in spate, usor departate de trunchi, trunchiul se inclina un pic in fata: 12 sau 15 repetari cate 3 serii;

Comentarii Exercitii pentru subtierea bratelor
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu
  
dana
30-08-2013  
Buna ziua,

Eu am din nascare brate cam groase, lucru agravat prin varsta(am 59). Ideea e ca am inceput sa fac exercitii la sala si mi s-au ingrosat bratele. Am lucrat cate jumatate de ora de 2 ori pe saptamana , in total 5 sedinte. Acum ma gandesc sa intrerup si nu stiu cum sa procedez ca sa revina la loc.
Mina
01-01-2013  
Eu cred ca pentru o femeie e prea mult 2kg/haltera.Mi-e frica sa nu ne dezvoltam musculatura.Eu am invatat la sala ca este suficient 0,500 sau maxim 1kg/haltera.
ionut
07-06-2011  
exerciti utile
Articolul Exercitii pentru subtierea bratelor a obtinut o medie de 4 stele din maximul de 5, care se bazeaza pe 3 comentarii.