Exercitii fitness pentru slabit

Exercitii fitness pentru remodelare corporala.

S-au format doua tabere de opinii privind eficienta ,exercitiilor de fitness ca,modalitate de eliminare a kilogramelor in plus. Pe de-o parte, unii sustin ca prin exercitiile de fitness, se ard grasimile acumulate in diferite parti ale corpului in functie de exercitiile facute. In acelsi timp, alte opinii tin sa precizeze ca prin intermediul fitnessului reusesti doar sa-ti intaresti musculatura si sa slabesti foarte putin.Oricare ar fi adevarul, un fapt este cert: exercitiile de fitness nu au cum sa dauneze si ca, indiferent de greutate, miscarea ajuta organismul. In plus,exercitiile sunt cheia cladirii unei posturi corecte a corpului.

Va propunem cateva exercitii utile pentru a ajusta anumite parti ale coprului:

Exercitiu pentru mentinerea corpului intr-o postura corecta:

- aceste exercitii sunt cruciale nu doar pentru sanatatea coloanei vertebrale, ci si pentru imbunatatirea aspectului fizic; - pentru a-ti pastra coloana dreapta chiar si atunci cand stati pe scaun, indreaptativ-o cel putin de 2 ori pe zi; - iata un exercitiu ce poate fi facut stand pe scaun: luati loc pe marginea scaunului, tinand talpile lipite de podea. Cu umerii cazuti, ridicati-va mainile sus si incruciseati-va degetele; - inspiati absorbindu-va burta pentru a lungi spatele si indrepta coloana. Mentineti pozitia 5-10 secunde; - relaxati-va palmele in timp ce cobori mainile. Expirati complet, inspirati usor si apoi expirati din nou in timp ce va relaxati muschii umerilor, bratelor, gatului.

Exercitiu pentru bust:

- indepartati-va picioarele si indoiti usor genunchii, - cu ambele brate tineti o bara de greutati si ridicati-o la nivelul pieptului, mentinand bratele si abdomenul incordat; - repetati exercitiul de 15 ori.

Exercitiu pentru intarirea muschilor coapsei:

- va ajuta sa imbunatatiti circulatia sangvina din zona si sa scapati treptat de celulita inestetica; - intindeti-va pe spate, puneti o perna intre genunchi; - inspirati pe cat de adanc posibil si pe masura ce expirati, strangeti perna cat se poate de tare. Stati asa 5 secunde si relaxati-va. Repetati exercitiul de 5 ori.

Exercitiu pentru abdomen:

- acest tip de exerciutiu si in general cele pentru abdomen nu isi fac efectul nu sunt executate perfect; - abdomenele corecte se fac in felul urmator: intindeti-va pe spate si indoiti genunchii usor indepartati, cu talpile lipite de podea; - puneti degetele la ceafa mentinandu-va privirea indreptata spre tavan; - ridicati usor umerii de jos, avand grija sa nu indoiti capul si sa pastrati barbia dreapta; - cand reveniti la podea, relaxati-va usor muschii abdominali.

Exercitiu pentru picioare:

- stati intins pe spate cu mainile la ceafa si picioarele intinse; - ridicati-va picioarele sus in pozitie perpendiculara cu podeaua si apoi usor coboarati-le, - lipiti talpile de podea si ridicati usor capul; - inspirati cand coborati picioarele si expirati cand le ridicati. - repetati, pana la 8 exercitii de acest fel.

Exercitiu pentru aripioare:

- intindeti-va pe partea laterala pe podea sau saltea, cu picioarele indoite; - sprijinindu-va pe cot, ridicati celalalt brat spre tavan; - cu piciorul de deasupra incepeti sa face ridicari astfel incat sa ajungeti cu partea laterala a gambei cat mai aproape de brat, incordand la maxim musculatura abdominala laterala; - repetati exercitiul de 25 de ori, fara a atinge la coborare picioarele intre ele.

Exercitiu pentru brate:

- intindeti mainile si indreaptati-le in fata. - cu gantere sau greutati de genul sticlor de apa sau conserve la 1 l, tinute in ambele maini, incepeti sa le apropiati usor de corp; - repetati exercitiul de 10 ori, dupa care faceti o pauza de un minut, - se reia seria de doua ori; - pozitionati- va mainile pe langa corp si ridicati-le la nivelul umerilor; - continuati doua serii de cate 8; - intindeti mainile in lateral si cu ganterele incepeti sa le indoiti; - faceti 3 serii de cate 10 repetari, evident cu pauze de pana la 1 minut. Un alt exerciutiu arhicunoscut pentru musculatura membrelor superoare cat si inferioare este cel denumit flotare, fiind executat in mai multe moduri. Important este urmatorul fapt: in timpul acestui exercitiu postura corporala sa fie perfecta astfel flotarea nu va socita in mod corect muschii.

Comentarii Exercitii fitness pentru slabit
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu
  
Caty
27-06-2011  
Cu adevarat exercitile fitness sunt cele mai bune si cele mai necesare. Nici o cura de slabit nu va da roade fara exerciti. In pus, in articolul expus ce tema "Execitii fitnss pentru slabit" sunt date toate tipurile de exerciti si pentru fiecare parte a corpului astfel sa ne tonifiem si sa ne lucram tot organismul pas cu pas pana vom obtine formele pe care le dormin. Eu ador sportul desi in ultimul timp nu le-am mai practicat asa cum trebuia, dar il recomand tuturor pentru ca este unul dintre principali factori ce intreti sufletul, fizicul si sanatatea.
dumitriu
25-06-2011  
le am incercat ,chiar sunt bune ,nu ca am slabit,dar dupa o luna s a cunoscut o usoare modelare a corpului
zikko
14-06-2011  
Eu practic ciclismul spunetimi daca se poate slabi din ciclism.
Articolul Exercitii fitness pentru slabit a obtinut o medie de 5 stele din maximul de 5, care se bazeaza pe 3 comentarii.