5 exercitii fizice pe care le poti face chiar si la birou

Un program de fitness pentru intretinerea corporala pe care il puteti efectua la birou.

In actualitatea cotidiana, majoritatea persoanelor simt constrangerile negative ale sedentarismului asa-zis fortat, determinat in principal de un interval mai mare de lucru pe zi si de inexistenta timpului liber, (mai ales doamnele care au un job solicitant si copii). Urmatoarele seturi de exercitii va asigura un nivel al tonusului muscular sadisfacator, iar principalul avantaj al programelor este acela ca ele pot fi efectuate la birou fara a mai necesita deplasarea dumneavoastra intr-un spatiu adecvat pentru sport, in plus nu necesita schimbarea dumneavoastra in echipament specific.

1.Genoflexiuni la scaunul de birou:

- acest exercitiu simplu poate fi unul dintre cele mai eficiente miscari pentru intarirea corpului. - incepeti printr-o pozitie de drepti, in picioare, cu umerii relaxati; - ridicati-va varfurile degetelor de la picioare - aceasta miscare va ajuta sa fiti siguri ca executati exercitiul corect; - in timp ce tineti spatele perfect drept, lasati-va posteriorul in jos pana ajungeti la aproape doi-trei centimetri de sezutul scaunului si stai asa timp de zece secunde; - nu uitati ca genunchii trebuie sa fie pozitionati in spatele degetelor de la picioare, pentru a nu pune o presiune prea mare asupra incheieturilor acestora; -reveniti apoi la pozitia initiala.

2.Flotari la birou:

- acest exercitiu va intari atat partea superioara a corpului, cat si abdomenul; - trebuie sa procedati astfel: stati drept, in picioare, mai departe de birou, si incordati muschii abdominali; - puneti palmele pe birou, orientate cu varfurile in fata, si apleacati-le pana ajungeti cu bratele si antebratele intr-un unghi de 90 de grade. - in aceasta pozitie executati 10 indoiri si intinderi de genunchi, urmate de 5 flotari, repetati de 3-4 ori.

3."Zborul" de serviciu:

- din cauza timpului indelungat petrecut in caunul de birou, cel putin doua zone ale corpului sunt afectate: tendoanele genunchilor si partea de mijloc a spatelui, iar acest exercitiu se ocupa in special de aceste parti atat de afectate; - incepeti prin a sta in picioare, cat de drept cu putinta tragand bine de umeri spre spate si cu privirea ridicata; - aplecati-va apoi in timp ce intindeti un picior spre spate pana cand ajungeti cu trunchiul si cu piciorul intins in linie dreapta si paralel cu podeaua; - ramaneti asa timp de 3 secunde si apoi reveniti la pozitia initiala; - repetati exercitiul timp de un minut, executatati apoi aceleasi miscari pe acelasi interval temporal, inversand picioarele.

4."Victoria":

- postura fizica poate fi serios afectata din cauza orelor multe petrecute asezat la birou, executand exercitiul urmator, va veti indrepta corpul si activa atat muschii abdominali profunzi, cat si musculatura posturala; - incepeti prin a sta pe scaun, dar cat mai corect: expirati si indreaptati-va coloana. Pastrand aceasta pozitie inclinandu-va usor in fata; - impingeti pieptul si intindeti bratele deasupra capului impingand o greutate imaginara.

5.Ridicari de sold

- aproape toate persoanele mature au experimentat cel putin cate un episod de durere lombara. Executand insa acest simplu dar important exercitiu pe un scaun se inlatura in mare parte o astfel de durere foarte neplacuta, aducatoare de stres si discomfort: - incepeti prin a sta drept, pe scaun; - ridicati unul dintre muschii gluteali (fesieri), cu sold cu tot, pana aproape il desprindeti de scaun; - apoi reviniti la pozitia initiala; - repetati si cu partea cealalta; - executati exercitiul alternand continuu ridicarile de fesieri, timp de 30 de secunde.

Comentarii 5 exercitii fizice pe care le poti face chiar si la birou
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu
  
micutza
23-04-2012  
N-am incercat inca, dar sunt sigura ca aceste exercitii sunt foarte bune. Incercati si niste abdomene, genoflexiuni sau flotari (chiar daca nu se pot face la birou), niste ridicari din pozitia culcat pe spate ale genunchilor si a pieptului incat genunchiul sa atinga capul. Ca sa dea roade trebuie sa le repetati de 50-60 de ori pe zi. In seturi de cate 10-20 cu pauza de 1 minut.
mihaela
21-01-2012  
cele 5 exercitii facute mi au fost de folos si le folosesc in continuare impreuna cu un regim alimentar .
c.c.a
10-10-2011  
sincer NU, le stiam deja, si n-au efect
Articolul 5 exercitii fizice pe care le poti face chiar si la birou a obtinut o medie de 4 stele din maximul de 5, care se bazeaza pe 3 comentarii.