30 de minute de exercitii in aer liber

Exeritii fizice de dificultate minima pe care le puteti efectua in aer liber.

Urmatorul set de exercitii fizice pentru slabit sau intretinere pe care le puteti efectua ori de cate ori mergeti in parc sau la iarba verde.

Primul set de exercitii:

actioneaza asupra urmatorilor muschi: - muschii interni ai coapselor, cvadriceps, muschii gambelor, muschii gluteali (fesieri); se efectueaza astfel: - stati in pozitie verticala cu spatele drept si mainile pe langa corp, cu picioarele alipite; - indoiti genunchii si sariti cat mai departe puteti spre partea dreapta aterizand pe varful degetelor de la picioare; - fara a cobori piciorul stang pe sol indoiti genunchiul drept si efectuati acelasi tip de salt spre partea stanga; - printr-o miscare continua efectuati cate douazeci de salturi pentru fiecare perte.

Al doilea set de exercitii:

actioneaza asupra urmatoareleor grupe musculare: - tricepsi, muschii umarului si muschii trunchiului; modul de efectuare: - asezati-va pe o margine de banca sau scaun pozitionand mainile pe solduri; - in continuare din acesta pozitie prijiniti-va pe palme si indoind coatele, ridicati fesele si aplecati trunchiul pe langa banca/scaun indoind genunchii pana in momentul in care partea superioara a mainii ajunge paralela cu solul; - reveniti in pozitia initiala cu mainile pe solduri; - repetati acest exercitiu de 10 pana la 15 ori.

Al treilea tip de exercitii

actioneaza la nivelul muschilor: - muschii gambelor, cvadriceps, muschii trunchiului; modul de executare a exercitiului: - pentru acest axectitiu aveti nevoie de o suprafata ingusta si plana cum ar fi: o bordura sau un trunchi de copac de cel putin 1,5 metri; - pozitionati ambele piciare pe trunchi sau bordura, si ridicand mainile incercati sa il parcurgeti pe toata lungimea sa; - cand ati terminat de parcurs intreaga lungime, refaceti traseul intorcandu-va pe varful degetelor de la picioare. Repetati acest exercitiu timp de 3 sau 4 minute.

Al patrulea tip de exercitii

influenteaza muschii abdominali: modul de efectuare: - prindeti-va cu mainile de o streasina sau o scara pentru exercitii si tinand mainile intinse sprijiniti-va greutatea corpului cu ajutorul acestora. - expirati, ridicati genunchiul inspre piept, mentineti o secunda si reveniti la pozitia initiala, repetati acest exercitiu de 12 ori.

Comentarii 30 de minute de exercitii in aer liber
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu
  
Cirstea Cristina
21-01-2013  
Oameni buni faceți sport cit mai mult.pupici
Inna Lungu
09-05-2012  
Sint foarte multumita!!!!!! Au trecut 10 zile si am slabit cu 4 kg!!!!
gligorasi elena
30-09-2011  
buna ziua,sincer nu am incercat inca pentru k am o operatie le femur,miscare fac pt k merg la serviciu,dar nu asa cum mi-as dori eu.......sa alerg si altele...dar va multumesc mult.am o parere foarte buna despre aceste exercitii.
NICHITOV elena
27-06-2011  
buna ziua, sincer am incercat si eu un astfel de exercitiu si chiar am slabit...faceam si eu cam 40 de minute exerciti in er liber si am inceput sa slabesc...eu am facut exerciti fugind, facand abdomene mergand cu bicicleta si multe altele, chiar am fost foarte multumita pt ca pe zii ce trecea tot mai mult slabeam..si nu doar faptu ca slabeam ma facea fericita, pt ca ma simteam eu mult mai sanatoasa si mult mai bine.eu va da un sfat daca ati inceput un regim de slabit adaugati si 30 de minute de sport in aer liber pt ca e mult mai sanatos.
Alina Stroea
24-06-2011  
Buna ziua. Incep prin a va spune dragi cititori ca am incercat si eu metoda acesta de a slabi = exercitii in aer liber , insa durata lor era de 1 h , de 3 ori pe saptamana. Alergam pe Stadion, urama si coboram scarile stadionului, imi luam rucsacelul cu mn in care inghesuiam o salteluta si dupa alergat , mai bagam si 3 serii a cate 30 de abdomene, fandari...ba mai mult pe stadionul unde mergeam eu era un locsor unde aveau gantere...cu 2 gantere lucram si bratele....si dupa o 1h chiar si un pic mai mult...o luam lipa lipa pe jos spre casa . ma simteam ata de bine si de sanatoasa....de slabit numai spun....pe zi ce trecea ma topeam ca inghetata-n soare. FFF BUNA METODA !!! Nu ezitati sa INCERCATI.
oana
16-06-2011  
buna ziua, sincer am incercat si eu un astfel de exercitiu si chiar am slabit...faceam si eu cam 30-40 de minute exerciti in er liber si incet incet am inceput sa slabesc...eu am facut exerciti fugind, facand abdomene mergand cu bicicleta si multe altele, chiar am fost foarte multumita pt ca pe zii ce trecea tot mai mult slabeam..si nu doar faptu ca slabeam ma facea fericita, pt ca ma simteam eu mult mai sanatoasa si mult mai bine.eu va da un sfat daca ati inceput un regim de slabit adaugati si 30 de minute de sport in aer liber pt ca e mult mai sanatos.
Mindru Stefan Laurentiu
08-06-2011  
Am o parere foarte buna despre aceste exercitii in aer liber timp de 30 de minute
Articolul 30 de minute de exercitii in aer liber a obtinut o medie de 5 stele din maximul de 5, care se bazeaza pe 7 comentarii.