Dieta Irina Reisler

Dieta Irina Reisler

Chiar si oamenii de televiziune sufera sau au suferit din cauza kilogramelor in plus, printre acestia numarandu-se si Irina Reisler. Cunoscuta ca fiind un important moderator de televiziune, Irina Reisler a demonstrat tuturor ca prin ambitie si perseverenta se poate obtine orice in viata.

Ingrasandu-se foarte mult in perioada sarcinii si a alaptatului (cand manca cat pentru 2 persoane), aceasta a fost nevoita sa apeleze la un regim alimentar sanatos care sa nu ii afecteze starea generala de sanatate.

La inceput Irina Reisler a urmat regimul de 13 zile al Dietei Mayo in urma caruia a reusit sa slabeasca primele 5 kilograme, acesta fiind un start care necesita extrem de multa ambitie (fiind restrictiv), o sanatate buna si recomandarea unui specialist.

In continuare Irina Reisler a urmat recomandarea medicului Simona Canache (specializata in acupunctura si medicina complementara – vechea medicina traditionala chineza), si anume regimul disociat 3+3, regim care inseamna ca 3 zile se consuma vegetale si apoi 3 zile se consuma proteine animale.

In urma acestui regim alimentar vedeta a reusit sa slabeasca 44 de kilograme in doar un an, castigand astfel lupta cu kilogramele in plus. Ultimele 10 kilograme a reusit sa le piarda in cel de-al doilea an, urmand acelasi regim disociat 3+3, in felul acesta dobandind silueta mult dorita si o stare generala buna de sanatate.

Fiind un regim alimentar care nu are foarte multe restrictii in ceea ce priveste alimentele consumate, care nu presupune infometarea si nici punerea sanatatii in pericol, Dieta Irinei Reisler a devenit foarte cautata si apreciata de catre numeroase persoane din tara noastra.

Regula de aur a acestei diete este, pe scurt: produsele vegetale nu se combina cu cele animale!!!

Atunci cand incepeti sa urmati Dieta Irinei Reisler trebuie sa stiti ca incepeti prin 3 zile in care veti consuma doar produse vegetale, de tipul: legume, zarzavaturi si fructe (pe care le puteti consuma cum doriti, insa pe care trebuie sa le gatiti sanatos) si continuati prin 3 zile in care veti consuma doar proteine animale, de tipul: carne slaba, oua, lactate (gatite sanatos si combinate dupa preferinte).

In fiecare zi a dietei puteti consuma: sare, ulei (acestea in cantitati “decente”), cafea sau indulcitori naturali, iar in zilele in care consumati proteine animale nu trebuie sa folositi: condimente si sos de rosii sau sa beti ceaiuri si apa cu lamaie (aceasta poate fi consumata doar in zilele de vegetale).

Nu trebuie sa va infometati atunci cand urmati acest regim alimentar, ci trebuie sa mancati suficient (fara sa exagerati) si sa mestecati corect alimentele.

Puteti urma Dieta Irinei Reisler chiar si o perioada lunga de timp, se recomanda insa sa fie mentinuta pana in momentul in care reusiti sa eliminati kilogramele in plus si, foarte important, sa nu abuzati de ea!

Alimente interzise: fainoasele, painea, alimentele grase sau cu un continut caloric mare (halva, fructe uscate, slanina), prajelile, foietajele, alimentele sau dulciurile rafinate, zaharul rafinat, bauturile alcoolice si cele carbogazoase.

Alimente pe care trebuie sa le evitati: mezelurile (deoarece contin soia care este un aliment vegetal), crenvurstii, carbohidratii in exces (deoarece ingrasa foarte mult), maslinele si semintele (deoarece contin mult ulei), fructele foarte dulci (deoarece contin mult zahar), smantana, cascavalul, fasolea boabe, cartofii, mamaliga, orezul.

 

Recomandari importante

- este obligatoriu sa disociati cele 2 grupe alimentare, vegetalele si proteinele, pe toata perioada regimului!
- respectati cele 3 mese principale ale zilei si cele 2 gustari, mai exact mesele mici si dese! Ultima masa, cea de seara, trebuie luata cu cel putin 3 ore inainte de culcare!
- grasimile bune si fibrele (cerealele integrale) nu trebuie eliminate din alimentatie, trebuie doar sa nu fie consumate in exces!
- in loc de zahar folositi cu incredere zaharul brun sau fructoza, chiar daca si acestea ingrasa sunt mai sanatoase!
- dimineata, pe stomacul gol, puteti consuma un pahar de apa la temperatura camerei pentru a va detoxifia organismul!
-  consumati minim 3 litri de apa in fiecare zi, aceasta curata toxinele si elimina grasimile topite de dieta!
- preparati sanatos alimentele consumate, in stare naturala sau cat mai dietetic, aceasta insemnand: fierte, la abur, pe gratar sau in cuptor! Nu consumati alimentele prajite in ulei!
- alegeti alimentele care au calorii negative!
- puteti incepe regimul cu oricare dintre categoriile alimentare dorite, nu exista o regula in acest sens!
- nu va cantariti in fiecare zi deoarece pot exista perioade de stagnare care va pot scadea moralul! Se recomanda cantarirea si eventual masurarea o data pe luna, in felul acesta veti avea un control precis al evolutiei!
- daca suferiti de anumite boli cronice, daca aveti anumite antecedente medicale sau daca sunteti insarcinata sau alaptati, trebuie sa cereti parerea unui medic de specialitate (si sa va faceti un set complet de analize) inainte de a urma aceasta dieta!

Cum preparam alimentele in timpul Dietei Irinei Reisler

- Legumele: se consuma proaspete, fierte, la gratar sau la cuptor, in salate sau in orice tip de mancare care contine doar legume.
- Proteinele animale (cum ar fi: peste, carne de pui, curcan, vita degresata, branza, lapte, iaurt, oua): se consuma fierte, la gratar sau la cuptor, puteti sa le combinati intre ele in timpul aceleasi mese. Exemplu: branza la gratar cu pui, grill mixt, iaurt cu gratar, s.a.m.d.
- Fructele: se consuma in salate, in compoturi sau pot fi preparate in feluri diverse.

Orice regim alimentar care este insotit de miscare si exercitii fizice este mult mai eficient si ajuta la tonifierea musculaturii. Irina Reisler, din cauza programului aglomerat, nu a reusit sa faca sport in timpul dietei urmate, insa a compensat acest aspect prin tratamente corporale de intretinere (tonifiante si anticelulitice).

Pentru a isi mentine silueta Irina Reisler tine cont de principii alimentare sanatoase: nu combina proteinele cu carbohidratii, consuma fructele ca masa de sine statatoare (nu in combinatie cu alte alimente sau ca si desert), consuma ananas crud de fiecare data cand a mancat prea mult sau ceva ce nu trebuia, bea apa plata cu lamaie sau ceaiuri de plante (verde, musetel, galbenele, brusture, coada soricelului, etc.), evita mancarurile grase sau cele gatite nesanatos, evita dulciurile in exces si bauturile alcoolice sau cele carbogazoase.


Sursa: dieteonline.ro

Comentarii Dieta Irina Reisler
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu