Dieta de toamna

O dieta bogata in oligoelemente, bazata pe legume, fructe si proteine.

Toamna este un anotimp bogat in fructe si legume de sezon - iata o dieta simpla, bogata in numeroase oligoelemente: calciu, fier, crom, cupru, iod, magneziu, mangan, fosfor, seleniu, sodiu, zinc. Aceasta dieta ajuta la pierderea kilogramelor dar in special mentine greutatea la parametri normali.


Luni:
mic dejun:
- o felie de paine integrala cu branza slaba de vaci;
- 250 mililitrii de suc de portocale;

pranz:
- friptura de vitel la gratar/cuptor, cu cartofi fierti si o salata de sfecla rosie cu ulei de masline;

cina:
- piept de pui la gratar/cuptor si salata de rosii cu castraveti, ceapa si patrunjel si ulei de masline.


Marti:
mic dejun:
- 2 oua fierte tari, 1 rosie, 1 felie de paine prajita;
- o cafea fara zahar cu lapte degresat;

pranz:
- ficatei de pui la cuptor si o salata de morcovi si telina si ulei de masline;

cina:
- peste la cuptor cu legume la gratatar/cuptor (rosii, vinete, dovlecei, ardei);


Miercuri:
mic dejun:
- iaurt natural degresat si o banana;

pranz:
- supa de piept de pui cu legume;
- orez cu legume si o salata de varza alba cu ulei de masline;

cina:
- muschi de vita la gratar;
- salata de rosii cu marar si ulei de masline;
- branza slaba de vaca;


Joi:
mic dejun:
- salata de fructe de sezon;

pranz:
- file de porc la cuptor cu ciuperci la gratar si salata de varza rosie cu ulei de masline;

cina:
- ciorba de legume;
- branza proaspata cu ardei;


Vineri:
mic dejun:
- 1 banana, 2 oua fiete si o felie de paine prajita;

pranz:
- muschi de vita la cuptor cu cartofi fierti si salata de varza alba si rosie cu ulei de masline;

cina:
- iaurt natural degresat, cateva alune si nuci;


Sambata:
mic dejun:
- lapte cu cereale, o felie de paine prajita cu branza degresata;

pranz:
- pastrav la cuptor, sote de legume si salata rosii cu ceapa cu ulei de masline;

cina:
- piept de pui fiert si compot de fructe de sezon indulcit cu putina miere;


Duminica:
mic dejun:
- 2 felii de paine integrala cu unt;
- ceai din fructe de padure indulcit cu putina miere;
- un grapefruit;

pranz:
- pulpa de pui la cuptor cu salata de morcovi si telina cu ulei de masline;

cina:
- ciorba de legume si peste la cuptor;


Sfaturi utile:
- intre mese puteti consuma ca si gustari struguri, mere, kiwi, portocale, prune,etc;
- la salate pe langa uleiul de masline extravirgin puteti folosi si sucul de lamaie;
- hidratati-va corect, cu apa plata, evitati bauturile dulci si carbogazoase, de asemenea si alimentele procesate;
- faceti miscare fizica zilnic cel putin jumatate de ora;

Comentarii Dieta de toamna
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu
  
iulia
13-12-2012  
m-am simtit confortabil cu dieta asta si am slabit cam 2 kg pe saptamana dar n-am respectat suta la suta
bulin adnana
13-10-2012  
cat slabesc daca mananc o saptamana asa
alexandra
16-02-2012  
pare destul de sanatoasa reteta dumneavoastra
am sa fac in asa fel s a respect tot.
ella_71
01-02-2012  
Eu cred ca dieta e destul de buna pt. cei care vor sa slabeasca lent si sanatos.Singura combinatie pe care nu as alege-o ar fi friptura cu cartofii fierti.As manca-o doar cu salata .Si fara sport n-o sa dea rezultate,asta sigur!
dododan
26-01-2012  
super buna doar ca e amestecate
alinutza
24-01-2012  
da nu pot sa mananc atat intro zii e prea multa mancare
andreea
16-11-2011  
mi-a fost foarte de folos.............
o sa incerc!multumesc.........................
oana
22-10-2011  
este buna reteta sper sa pot sa o tin,multumesc>
betty
05-10-2011  
shi chiar poti slabi cu aciasta dieta?
nu sunt prea increzuta dar ash vrea sa las vrio 3-5 kg in latur dar nu chiar 30
ilie daniela
02-10-2011  
am incercat de atatea ori acum am incercat si am slabit 30 kl
Articolul Dieta de toamna a obtinut o medie de 4 stele din maximul de 5, care se bazeaza pe 10 comentarii.