Top 10 alimente pentru masa musculara

Alimente care tonifica muschii.

Daca v-ati decis sa va tonifiati musculatura pentru a obtine un corp armonios dezvoltat, trebuie sa stiti ca pe langa abonamentul de la sala de fitness muschii dumneavostra au nevoie de-o alimentatie corecta chiar de dieta bazata pe alimente calitative din punct de vedere nutritional. Urmatoarele alimente nu ingrasa ci va tonifica sistemul muscular daca sunt sustinute de un program de exercitii corespunzatoare de forta si intretinere.

Pestele:

- tonul, sardinele, somonul sunt surse sigure de aminoacizi si acizi grasi Omega 3, esentiali pentru intarirea musculaturi si protejarea tesuturilor si articulatiilor dupa efort; - nutritionistii recomanda ca persoanele care duc o viata solicitanta atat fizic cat si psihic sa consume peste de cel puntin 3 ori pe saptamana, astfel veti avea o inima mai sanatoasa, si un sistem circulator perfect functional; - inclusiv sportivilor le sunt recomandate suplimentele naturale din ulei de peste, nu ezitati sa le urmati exemplul!

Cartofii

- sursa sigura de potasiu si antioxidanti, iar rolul lor este de a regenera si a reface tesuturile; - alte alimente cu un continut ridicat de potasiu si magneziu: portocalele, laptucile, pepenele galben si piperul proaspat macinat (insa nu consumati in execes deoarece exista riscul sa va afectati mucoasa gastrica);

Iaurtul

- este nelipsit din alimentatia fiecarei persoane care face miscare si vrea sa scape de depozitele de grasime, cu alte cuvinte sa slabeasca; - produsele lactate sunt surse foarte importante de vitamina D,si calciu, care impreuna ajuta la innoirea si refacerea structurii osoase, de asemenea si la intarirea musculaturii.

Semintele de dovleac

- fac si ele parte din topul celor mai recomandate alimente pentru intarirea musculaturii, fiind bogate in magneziu si asigura de aemenea anduranta musculara pe timpul antrenamentului fizic. In plus are un efect foarte benefic la nivelul intestinelor, inlesnind procesul digestiv si avand proprietati antiparazitare;

Ouale

- sunt foarte bogate in proteinele de care avem nevoie zilc, insa trebuie sa ne ferim de excesul lor in alimentatie deoarece contin putin colesterol. Contin de asemenea si vitamina A, D si E si pot fi consumate in orice moment al zilei;

Spanacul

- alaturi de antoxidanti si fibre spanacul contine intr-un procentaj insemnat fier, de care aveti nevoie zilnic; va intareste masa musculara si asigura energia si forta de care trebuie sa dispuneti pentru a face fata antrenamentelor;

Rosiile de sezon

-sunt ideale pentru salatele pe care le veti consuma seara, recomandate pentru consumul zilnic de altfel, indiferent daca sunt proaspete sau in mancare; - contin antioxidanti, acceleratori metabolici, Vitamina C, apa, salicilati, licopen, fibre;

Merele

- au proprietati antioxidante si le puteti alterna cu desrtul de capsuni, avand acelasi efect benefic asupra intaririi musculaturii, de aemenea marul este cel mai indicat fruct in curele de slabire, deoarece coaja lui contine un compus natural care actionaza ca un inhibitor asupra apetitului. De asemenea are un continut ridicat de apa si fribre;

Apa

- joaca un rol foarte important in aspectul si sanatatea corpului, trebuie sa va respectati hidratarea corespunzatoare consumand peste 2 litri de apa pe zi, cu atat mai mult cu cat efectuati un atrenament fizic solicitant; se recomanda sa consumati apa si inainte, dupa si in timpul antrenamentului fizic.

Comentarii Top 10 alimente pentru masa musculara
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu
  
Estera
10-05-2012  
Multumesc mult pentru aceste informatii o sa tin cont de ele... Mi se par ok si cu siguranta ma vor ajuta.
luminita
12-06-2011  
Este ok tot ce am citit aici ,dar numai din alimente in zilele noastre nu mai putem avea tot necesarul zilnic de minerale,proteine sivitamine. Calitatea alimentelor nu mai e la fel ca cea de acum 40 sau 50 de ani in urma,de aceea mai trebuie sa mai adaugam suplimenti alimentari. Eu am gasit solutia cea mai buna. Acum ma simt f f f bine si am slabit 12 kg in 2 luni si jumatate. Nu este bine sa slabim prea mult intr-o luna deoarece ne dam peste cap metabolismul si pielea nu-si revine la normal asa repede motiv pt care se lasa si arata urat,deci cel mai bine e sa ne gandim ca nu repede am pus grasime pe noi asa ca nu o vom da altfel jos.Cu rabdare se face totul. Iar despre aceste alimente se poate spune ca sunt f bune dar depinde cum sunt preparate, pt ca din bune pot deveni nocive.Iar apa este in orice catalizatorul de baza. Fara ea putem sa facem orice dar fara rezultat.
Articolul Top 10 alimente pentru masa musculara a obtinut o medie de 5 stele din maximul de 5, care se bazeaza pe 2 comentarii.