Iaurtul - sursa de calciu si proteine

Informatii nutritionale despre iaurt.

Sortimentele de iaurt natural sau de fructe integral, semi sau complet degresat sunt foarte des intalnite in toate magazinele alimentare. Sunt deosebit de apreciate pentru gustul si aroma lor, fiind o foarte buna sursa de calciu si proteine fara sa incarce organismul de colesterol sau carboxidrati, fiind de asemenenea si-o sursa excelenta de vitamina D. Astfel, cand oferta este atat de variata, este greu sa nu gasim ceva potrivit criteriilor noastre. Cercetarile in domeniu au determinat faptul ca iaurtul poate fi un adjuvant in dietele de slabire: trei portii de iaurt pe zi pot fi incluse intr-un regim sarac in calorii, iar acesta poate stimula pierderea kilogramelor in plus. Combinatia de nutrienti tine la distanta senzatia de foame. Pe langa aceasta, iaurtul aduce organismului 30 la suta din doza zilnica recomandata de calciu si ar fi util, ca din aceste motive, sa fie adaugat in toate dietele, nu doar in cele de slabire. Iaurtul se realizeaza din lapte fermentat cu culturi purificate fiind bogat nu numai in calciu, dar are si un continut esential de probiotice (microorganisme vii ce stimuleaza flora intestinala normala, astfel incat functionarea tubului digestiv sa se mentina in parametrii normali). Probioticele pot influenta pozitiv si activitatea sistemului imunitar, pot preveni aparitia unor infectii, ajuta la reducerea tensiunii arteriale, scade nivelul proceselor inflamatorii, favorizeaza absorbitia de nutritrienti favorabili organismului, si sa nu uitam ca reduce de asemenea nivelul colesterolului din sange. Iaurtul in toate formele sale: natural, clasic, cu fructe, degesat, semidegresat, poate fi preferat in timpul unei gustari, ca un un aperitiv sau poate inlocuii o masa, in cadrul regimurilor mai restrictive din punctul de vedere al caloriilor permise. Iaurtul poate fi de aemenea un sos excelent pentru anumite mancaruri sau salate de legume, sau chiar acel desert hranitor care poate substituii dulciurile procesate sau chiar inghetata.

Comentarii Iaurtul - sursa de calciu si proteine
Nume si prenume
E-mail
Cate stele acorzi acestui articol? 1 2 3 4 5
  
Comentariu
  
Doi plus trei egal cu
  
mihai andreea
07-08-2012  
as dori sa stiu daca se slabeste intr-adevar cu o asemenea dieta si cam cat timp as putea tine dieta aceasta?
alex
30-09-2011  
iaurtul este foarte bun.....cred ca merge pe pricipul de eliberare a proteinelor pe tot parcursul zile......la sfarsit de an de facultate am practica si este foarte solicitanta : la ora 7 trebuia sa fim in autocar si apoi mergem la diferit obiective sau pe munte; nu aveam timp de o masa propiu-zisa,asa ca la pranz apelam la un iaurt si o chifla cu tarate...face minuni!...nu imi mai era foame pana seara tarziu....aaaa...si am reusit sa si slabesc.....:)
anca
14-06-2011  
este foarte adevarat iaurtul lactatele in general sunt,, izvor de sanatate" am incercat o cura de slabire cu 3 zile lactate, 3 salate de legume tomate 3 carne in cele 3zile in care am consumat lactate m-am simtit foarte bine
Articolul Iaurtul - sursa de calciu si proteine a obtinut o medie de 5 stele din maximul de 5, care se bazeaza pe 3 comentarii.